Spray revitalizant pentru păr


Am început să folosesc spray-ul revitalizant  pe bază de extract de mlădițe de zmeur și hibiscus în urmă cu 4 luni, deoarece părul meu căpăta un aspect nesănătos și lipsit de strălucire. Trebuie să recunosc că eram sceptică la început când am citit pe ambalaj că energizează părul tern  sau că aroma se menține pe tot parcursul zilei. Dar m-am convins destul de repede… 😀 Mai ales că aroma plăcută a atras destul de multe complimente : -))

Spray-ul este recomandat atât pentru părul normal cât și pentru cel moale sau gras…

Am fost curioasă, totuși dacă produsul pe care-l folosesc zilnic prezintă un pericol pentru sănătatea mea. În continuare vă ofer lista cu ingrediente respectiv câteva informații despre fiecare.

Ingrediente: Alcohol denat, aqua, parfum, peg-12 dimethicone, panthenol, tocopheryl acetate, saccharomyces ferment filtrate, glycerin, polysorbate 20, hibiscus sabdariffa extract, rubus idaeus extract, potassium benzoate, potassium sorbate, phenoxyethanol, citric acid, Cl 17200, Cl47005, butylphenyl methylpropional, linalool, citronellol, hexyl cinnamal, limonene.

2 gânduri despre „Spray revitalizant pentru păr

Lasă un răspuns

