2 things I wish


Campania 13 vine însoțită de o Minibroșură cu cele mai noi produse în materie de Accesorii. Când am răsfoit-o prima oară am bifat circa 30-40% din produse cu dorința de a le achiziționa. 😀 Evident că nu îmi permit să cumpăr toate acele lucruri odată așa că m-am limitat (cu părere de rău ) la cămașa de noapte Midnight Lace (satin mov decorat cu dantelă neagră în zona decolteului)  și halatul Opulence (satin cu imprimeu floral).

Mai jos aveți câteva poze. Vă plac? Arată bine? Sau mă entuziasmez eu degeaba? 😀


Lasă un răspuns

