I`m back :))


Da, știu… am lipsit mult și totul din cauza faptului că am ramas fără conexiune la net :(. Îmi pare rău. Sunt multe de recuperat…În primul rînd concursul s-a încheiat. Având în vedere că sunt mai puține participante decît premii o să le ofer premiul 2 respectiv premiul 3, la alegere sau prin tragere la sorți. Rog participantele să mă contacteze prin mail. 🙂 A apărut broșura 16… care este de departe preferata mea din acest an. Revin imediat cu o prezentare generală! 😉

Lasă un răspuns

