Blog sale! Gel-cremă hidratant Avon Solutions.


Ieri am primit ultima comanda… 😀 Am avut de lucru ore întregi cu examinarea fiecărui produs în parte. Concluzii:

1. Săpunurile lichide sunt extraodinare. Miros minunat și sunt de calitate.

2. Creionul pentru conturul ochilor Jillian Dempsey intră în top 5 produse preferate de machiaj.

3. Gelul-cremă hidratant de la Avon Solutions este cel mai potrivit pentru pielea uscată și lipsită de vitalitate. Mi-am comandat unul pentru mine și câteva în plus. Deși l-am testat abia ieri îl recomand cu plăcere. Merită încercat!

Comandă-l la 60% reducere – 10,00 lei.

Email: avon4iasi@yahoo.com

Nr tel: 0754470907

Lasă un răspuns

